Kvantitativní výzkum
Face-to-Face dotazování
- přibližně 350 tazatelů plně pokrývajících Českou republiku
Studio pro telefonické (CATI) dotazování
- 6 CATI stanic ve vlastním studiu
- kombinace se systémem HomeCATI
- školení tazatelé s praxí
- pro velké projekty – outsourcing
- možnost on-line sledování průběžných výsledků
Internetové dotazování
- webové servery s rychlou internetovou konektivitou
- pop-up rekrutování, emailové rekrutování
- možnost on-line sledování průběžných výsledků
Reprezentativní výzkumy
- kvótní výběr na základě obvyklých kritérí – region, velikost obce, pohlaví, věk, atd.
- náhodný výběr – např. stratifikovaný náhodný výběr (region, velikost obce) + metoda „next birthday“
Fieldwork quality management
- pravidelná školení tazatelů
- plánování struktury a rozvoje tazatelské sítě
- široké spektrum tazatelů (studenti i zaměstnaní lidé, mladší i starší tazatelé, muži i ženy, ...)
- školení pro každý projekt (telefonem + písemné instrukce, pro některé projekty – účast na školení v našich školících místech po České republice)
- pravidelná rotace tazatelů účastnících se výzkumů (zohledňována kvalita jejich práce)
- po každém projektu – kontrola tazatelské práce v domácnostech,kde byly rozhovory provedeny (telefonicky, poštou)
Základní produkty
- Měření penetrace (znalost značek, hlavní značka, vedlejší značka, loajalita, atd.)
- Nákupní chování (nákupní kanály, frekvence nákupu, nakupované množství, atd.)
- Spotřební chování (úroveň spotřeby, podmínky spotřeby, atd.)
- Výzkumy spokojenosti zákazníků (analýzy slabých a silný stránek, možnosti ke zlepšení, atd.)
- Cenové testy (cenové pozicionování, kritické cenové prahy, cenová elasticita, optimální cena, atd.)
- Testy designu, testy Image, testy jména, konceptů, ...
- Conjoint analýza
- Výzkum reklamy a médií
- Výzkum veřejného mínění
- Data mining (analýzy komplexních strukturovaných dat za použití speciálních algoritmů)
Omnibus
- periodicky na měsíční bázi
- populace 18+
- reprezentativní pro Českou republiku
- náhodný výběr