Kvantitativní výzkum

Face-to-Face dotazování

  • přibližně 350 tazatelů plně pokrývajících Českou republiku

Studio pro telefonické (CATI) dotazování

  • 6 CATI stanic ve vlastním studiu
  • kombinace se systémem HomeCATI
  • školení tazatelé s praxí
  • pro velké projekty – outsourcing
  • možnost on-line sledování průběžných výsledků

Internetové dotazování

  • webové servery s rychlou internetovou konektivitou
  • pop-up rekrutování, emailové rekrutování
  • možnost on-line sledování průběžných výsledků

Reprezentativní výzkumy

  • kvótní výběr na základě obvyklých kritérí – region, velikost obce, pohlaví, věk, atd.
  • náhodný výběr – např. stratifikovaný náhodný výběr (region, velikost obce) + metoda „next birthday“

Fieldwork quality management

  • pravidelná školení tazatelů
  • plánování struktury a rozvoje tazatelské sítě
  • široké spektrum tazatelů (studenti i zaměstnaní lidé, mladší i starší tazatelé, muži i ženy, ...)
  • školení pro každý projekt (telefonem + písemné instrukce, pro některé projekty – účast na školení v našich školících místech po České republice)
  • pravidelná rotace tazatelů účastnících se výzkumů (zohledňována kvalita jejich práce)
  • po každém projektu – kontrola tazatelské práce v domácnostech,kde byly rozhovory provedeny (telefonicky, poštou)

Základní produkty

  • Měření penetrace (znalost značek, hlavní značka, vedlejší značka, loajalita, atd.)
  • Nákupní chování (nákupní kanály, frekvence nákupu, nakupované množství, atd.)
  • Spotřební chování (úroveň spotřeby, podmínky spotřeby, atd.)
  • Výzkumy spokojenosti zákazníků (analýzy slabých a silný stránek, možnosti ke zlepšení, atd.)
  • Cenové testy (cenové pozicionování, kritické cenové prahy, cenová elasticita, optimální cena, atd.)
  • Testy designu, testy Image, testy jména, konceptů, ...
  • Conjoint analýza
  • Výzkum reklamy a médií
  • Výzkum veřejného mínění
  • Data mining (analýzy komplexních strukturovaných dat za použití speciálních algoritmů)

Omnibus

  • periodicky na měsíční bázi
  • populace 18+
  • reprezentativní pro Českou republiku
  • náhodný výběr